OUR FLIGHT ATTENDANT

Welcome to the Intersky Study Flight Attendant Class.

The following Intersky Study Graduates are employed as International and Domestic Flight Attendants:









The Flight Attendant option are designed to introduce you to the role of the flight attendant for both international and domestic flights. We take you through the application process, the interview and selection criteria and into the training programme itself. We will show you how to prepare an aircraft cabin for embarking and disembarking passengers, cabin crew standard emergency procedures and equipment, and the passenger inflight safety demonstration. Presentations will be given by professional flight attendants and airline personnel.

Please phone Vina on 0852 4756 8888 or 0542 440942 for further details.

4 komentar:

Anonimmengatakan...

berkunjung..gimana acara weekendnya..

Vakakas mengatakan...

thank to information ... i like blog for you.

guntur eko prasetyo,SMKN 1 BLORA mengatakan...

1 mengapa anda memilih intersky..??

2 apa pendapat anda tentang intersky..??

3 harapan anda terhadap intersky..??

jawaban

1 saya memilih intersky karna ingin cepat kerja

2 menurut saya intersky mempunyai mutu
mutu pendidikan yang bagus dibidangnya,
mengajarkan rasa persaudaraan

3 harapan saya terhadap intersky semoga lebih
baik

guntur eko prasetyo,SMKN 1 BLORA mengatakan...

1 mengapa anda memilih intersky..??

2 apa pendapat anda tentang intersky..??

3 harapan anda terhadap intersky..??


jawaban

1 saya memilih intersky karena ingin cepat kerja

2 menurut saya intersky memiliki mutu
pendidikan yang bagus dibidangnya,serta
mengajarkan rasa persaudaraan

3 harapan saya intersky bisa lebih baik lagi

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

Posting Komentar

Pilih mode Name/URL agar dapat di Link-Back

 
© Copyright by Intersky Study  |  Template by Blogspot tutorial